5 грешки, които правят жените във фитнеса
Източник: Thinkstock\Guliver
6

В сяка жена иска да изглежда добре, да има красиво и стегнато тяло.

Затова повечето дами залагат на тренировки във фитнеса.

Оказва се обаче, че понякога дамите бъркат кое е правилно и полезно за тях и добиват вредни навици по време на тренировка.

"Дамите имат грешна представа за това кое е красиво и кое не. Красотата на човешкото тяло се състои от извивките и детайлите, които се получават от развитието на мускулатурата и намаляването на подкожните мазнини", коментира Мартин Димитров от Muscle Damage

За да е на лице желаният ефект, е важно да сте наясно с резултата, който искате да постигнете и да знаете кой е правилният начин за това.

Вижте кои са 5-те грешки, които жените правят във фитнеса от новото видео на vbox7.com и как може да ги избегнете.

1. Страхуват се да тренират с по-големи тежести.

2. Не се хранят с достатъчно белтъчини и въглехидрати. Именно тези състави изграждат мускула и без тях една жена не може да покачи мускулна маса.

3. Жените се страхуват от това тренировката да не им причини голяма болка. "Няма как, фитнесът не е спа", напомня Мартин Димитров на всички дами, които вместо да тренират, говорят по телефона или си пишат с приятели.

4. Жените тренират коремната си мускулатура като културисти, обзети от манията за плосък корем.

Всеки човек има плочки, причината да не ги вижда е големият процент подкожни мазнини.

"Затова, когато искате да видите коремната си мускулатура не отделяйте цяла тренировка, за да тренирате само мускулите на корема си, а правете базови упражнения и се стремете към това да имате по голям разход на енергия и по-висок пулс", съветва Мартин Димитров.

5. Жените прекаляват с упражненията върху т.н. "босу топка".

Въпреки че те развиват доста мускулите ви, резултатът от упражненията на "босу топка" не е толкова оптимален,

защото когато тренирате на нестабилна основа, намалявате работната тежест.

Това не е добре, защото ако искате да развиете даден мускул, трябва този мускул да започне да работи с по-висока тежест.

Когато обаче тренирате на нестабилна основа с по-висока тежест има опасност от травми.

Ако искате да знаете всичко полезно за фитнес упражненията последвайте Мартин Димитров и Muscle Damage във vbox7.com.

 

Получавай безплатно най-горещите новини от Vesti.bg

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

6 коментара
 
<p>Корона-бебетата от Киев</p>
Ексклузивно

Корона-бебетата от Киев

Преди 9 часа
Диана Найденова
Ексклузивно

„Карай направо“ с Хасан Адемов

Преди 13 часа
<p>Това е купе-кросоувърът VW Nivus</p>
Ексклузивно

Това е купе-кросоувърът VW Nivus

Преди 15 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини