Още по темата

„Големите вериги бензиностанции имат много стриктен вътрешен контрол, защото разчитат на доверието на клиентите и печелят от оборота, а не от разреждане на горива”, заяви в студиото на „Здравей, България” по Нова ТВ Андрей Делчев, изпълнителен директор на Българската петролна и газова асоциация.

„Няма как управител на бензиностанция, служител в бензиностанция или шофьор, който кара горивата с цистерна, да развалят качеството”, твърди той.

„В малките бензиностанции, особено във ведомствените, могат да сложат всичко в горивото. И слагат всичко”, смята Делчев.

„Ако се сложи терпентин, той прави бензина много по-взривоопасен”, уточни той.

„Не мога да кажа дали е икономическо изгодно да се слага терпентин в горивото. Смятам, че не е оправдано”, коментира Николай Янев, който отговаря за техническото обслужване на една от бензиностанциите в столицата.

„При съмнение от страна на клиента, винаги може да се поиска се от управителя да се направи замерване на точност на съоръжението.

Това се прави като се налива гориво в 20-литровия еталон. Всички управители на бензиностанции са предупредени, че не може да се отказва тази услуга”, обясни той.

Още от NovaNews.bg