На специална гала церемония в хотел Hilton София бяха връчени наградите на Българската асоциация на рекламодателите – BAAwards 2015. На събитието бяха отличени най-добрите постижения в сферата на маркетинговите комуникации за изминалата година, както и техните автори – агенти на промяната на българския пазар.

В конкурса „Наградите на БАР 2015“ се състезаваха 30 проекта, представени от 19 компании. На церемонията бяха връчени 13 награди в седем категории – нов продукт, корпоративен ребрандинг, корпоративна социална отговорност, релансиране на продукт, продуктова иновация, спонсорство и активиране на марка. Седем от наградите бяха за екипни постижения, а шест отличиха индивидуален принос (четири на старши и две на младши маркетингови специалисти). С награди си тръгнаха представители на Coca-Cola, „Белла“, Unilever, „Данон Сердика“, „Санофи-Авентис“, „Мобилтел“, „Пощенска банка“, „Загорка“, „Актавис“ и „Тойота“.

Светлана Димитрова от Coca-Cola Company България получи награда за старши маркетингов специалист в категорията „Нов продукт“ за кампанията „Стартиране на Cappy Pulpy в България“, а Елиза Грънчарова получи награда за старши маркетингов специалист в категорията „Корпоративна социална отговорност“ за кампанията „Заедно за по-добро образование“. Coca-Cola Company България взе и още една награда на БАР – за най-добър маркетингов екип в категорията „Корпоративна социална отговорност“ за кампанията „Купата на Coca-Cola“.

 
Денислав Георгиев от „Белла България“ беше отличен като младши маркетингов специалист в категория „Продуктова иновация“ за кампанията „Leki Don Grill“. „Белла България“ получи и награда на БАР за най-добър маркетингов екип в категория „Спонсорство“ за кампанията „Национално турне на „Комиците“ – „Смях Народен“.

Илина Ангелова от Unilever България стана „агент на промяната“ с награда в  категория „Продуктова иновация – най-добър старши маркетингов специалист“ с кампанията „Въвеждане на пазара на Калиакра с вкус на масло – първият маргарин в България с вкус на масло“. 

Индивидуални награди на БАР получиха още Елена Петрова от „Данон Сердика“ в категория „Активиране на марка – най-добър младши маркетингов специалист“ с кампанията „ДЗП минава всякакви граници“ и Валентина Белчева от Санофи-Авентис в  категория „Активиране на марка – най-добър старши маркетингов специалист“ с кампанията „Върни баланса в ежедневието си“.

Екипни награди на БАР бяха връчени на „Мобилтел България“ в категория „Корпоративен ребрандинг“ за кампанията “М-Тел: „Ти водиш.“ Кампания по репозициониране на марката“, и на „Загорка“ в категория „Нов продукт“ за кампанията „Загорка Maxx – Всяко време е време за нещо специално“. 

Бяха отличени още и маркетинговите екипи на „Пощенска банка“ в категория „Релансиране на продукт“ за кампанията „Спестовен жилищен кредит“, и „Актавис“ в категория „Продуктова иновация“ с кампанията „ПарацетаМакс сашета – иновативният парацетамол“. Маркетинговият екип на „Тойота Балканс“ грабна награда в категория „Активиране на марка“ за кампанията „С Toyota UpGrade получаваш повече“.

„Конкурсът „Наградите на БАР 2015“ отличава най-добрите в маркетинговите комуникации. Като показва постиженията им, той дава надежда за професионална реализация в България“, коментира изпълнителният директор на БАР Росен Мисов.