На 15 юни, на официална гала церемония в хотел „Радисън“, BAAwards 2016 отличиха най-успешните и иновативни кампании в сферата на маркетинговите комуникации.

На събитието Българската асоциация на рекламодателите (БАР) награди архитектите на едни от най-силните брандове на пазара – маркетолозите, които превръщат идеите си в устойчива реалност както за индустрията, така и за цялото общество.

В третото издание на конкурса бяха връчени 9 награди в 6 категории – Нов продукт, Нова услуга, Ребрандинг на продукт, Подновяване на продукт, Продуктова иновация и Активиране на марка. 6 награди отличават най-успешните екипни постижения, а 3 – индивидуалния принос (2 на старши и 1 на младши маркетингови специалисти).

Тази година журито на BAAwards имаше нелеката задача да оцени рекорден брой кандидатури – за престижните награди се състезаваха 36 проекта на 19 компании. Това е с 20% повече спрямо подадените в конкурс 2015 г. общо 30 заявки.

Денислав Георгиев от „Белла България“ получи награда за най-добър старши маркетингов специалист в категорията „Продуктова иновация“ за кампанията „Leki” НОВИНИ – Кренвирш или шунка, това е въпросът!“.

Награда за най-добър старши маркетингов специалист имаше и в категория „Активиране на марка“, където отличието спечели Елиза Грънчарова от Кока-Кола България за кампанията Coca-Cola Happy Energy Tour.

Индивидуална награда – за най-добър младши маркетингов специалист в същата категория отново отиде при „Кока-Кола България“ и Георги Блъсков за кампанията FANTA Play Tour.

„Архитекти на промяната“ станаха и маркетинговите екипи на „Мобилтел“ в категория „Подновяване на продукт“ за кампанията „Майка и баща“ и „Пощенска банка“ в категория „Ребрандинг на продукт“ за кампанията „Кредит за отличници“.

Екипът-победител в една от най-оспорваните категории тази година, „Нов продукт“, стана този на „Загорка“ за кампанията „Загорка Ретро“ пак е на мода“.

Екипът на „Девин“ и кампанията им „Доставка на вода до твоята кухня!“ бяха отличени в категорията „Нова услуга“.

В категориите „Активиране на марка“ и „Продуктова иновация“ с екипни награди от BAAwards 2016 си тръгнаха съответно ФОКС Интернешънъл Ченълс България с кампанията на Explore Bulgaria и National Geographic Channels – “Преоткрий България“ и pCloud с „pCloud Crypto Hacking Challenge”.

“Третото издание затвърди конкурса “Наградите на БАР“ като едно от най-важните събития в календара на професионалната общност, което отличава и подкрепя най-добрите практики в областта на маркетинговите комуникации“, коментира Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.