Още по темата

Водещите на Новините на NOVA Ани Салич и Ники Дойнов, както и Христо Калоферов и Даниела Тренчева, са сред най-харесваните новинарски лица в българския телевизионен ефир, според проучване на GfK*.

Те, заедно с Ани Цолова и Виктор Николаев, са лицата, с които зрителите в най-голяма степен свързват медията. Участвалите в проучването определят NOVA като лидер на българския медиен пазар, а сред посочените причини са, че телевизията създава най-добрите новинарски емисии, непрекъснато се развива и е каналът, на който можеш да имаш доверие.

Лицата на NOVA, техният дългогодишен професионален опит в отразяването на ключови за страната и света събития са във фокуса на най-новата кампания на Новините на NOVA „Довери се на опита”.

Освен водещите на Новините и сутрешния блок Ани Салич и Ники Дойнов, Ани Цолова и Виктор Николаев, зрителите ще видят в действие и някои от най-опитните журналисти и репортери в България.

След като Новините на NOVA с всички свои емисии се наложиха като предпочитаният източник на информация сред активното градско население в страната за периода януари – 20 септември 2016 г., централната и късната емисия и следобедните новини вече са лидер и сред активното население в цялата страна и продължават да печелят доверието на зрителите.

Данните сочат, че централната емисия на NOVA в 19.00 ч. е изборът на 31.3% от посочената аудитория, което е с 2.3 пункта повече спрямо емисията новини на втората по гледаемост медия бТВ по същото време (дял 29.0%). С още по-голяма преднина са Новините на NOVA в 23.30 ч. (дял 22.8%), където разликата е 8.1 пункта повече спрямо аналогичната емисия (дял 14.7%), излъчвана по бТВ.

В сутрешния ефир Ани Цолова и Виктор Николаев са освен най-опитната и разпознаваема двойка водещи, също и неоспорим лидер в часовия си слот, като интересът на аудиторията към предаването продължава да расте.

За периода януари – 20 септември 2016 „Здравей, България“ достига среден дял 36,1% сред активното население на възраст 18-49, което е с 10,6% повече спрямо същия период на 2015 година и с 20,5% спрямо януари - 20 септември 2014 година. В сравнение с предаването на втората по гледаемост медия бТВ в същия часови слот, „Здравей, България“ постига 54% по-висок дял сред активното население.

“Влизаме в един многообещаващ сезон и Новините на NOVA имат привилегията да се радват на подкрепата и доверието на зрителите. Доказват го отличните резултати от началото на годината, непрекъснато нарастващият интерес към новините и актуалните предавания на NOVA, което е знак, че публиката търси и цени професионалната и честна журналистика, обърната към обществените проблеми и с амбиция да изисква отговори и да търси решения”, коментира Дарина Сарелска, директор „Новини и актуални предавания” в NOVA.

Отличните резултати от началото на годината и непрекъснато нарастващият интерес и степен на доверие в Новините и сутрешния блок на NOVA са естествен резултат от привличането и развитието на най-добрите професионалисти в бранша.

Благодарение на сериозните инвестиции и иновации в програмата, NOVA затвърждава лидерската си позиция и в най-силното звено за всяка една медия – новините и публицистиката ѝ.

*Проучване на GfK, проведено сред 800 респондента; градско население на България на възраст 18-54 години, гледащи телевизия; период: 11 юли – 24 юли 2016