Още по темата

Близо 10 хиляди души на живо споделиха вълнуващия старт на есенния сезон на NOVA на националния празник 6 септември в Княжеската градина в София.

Грандиозният концерт-спектакъл на NOVA даде уникалната възможност на зрители и фенове да се докоснат до любимите си български изпълнители, лицата на NOVA, водещите и участниците в предстоящите формати в уникално шоу на открито под мотото „Заедно сме N1”.

Концертът затвърждава лидерството на медията. Зрителите на възраст 18-49, предпочели да гледат спектакъла на NOVA пред телевизионния екран, са повече от зрителите на другите две национални телевизии – БНТ и bTV взети заедно в същия часови слот.

Още по-добри са резултатите сред градското население на възраст 18-49 и по-младите зрители на възраст 18-34 години.

Пореден успех за NOVA донесе и месец август. След силния пролетен сезон на 2016 година, медията приключи летния сезон на 2016 с изключителни резултати, затвърждавайки тенденцията да отбелязва все по-голям ръст.

NOVA увеличава дела от зрителската си аудитория през август 2016 спрямо август 2015 с 10.5% сред населението в активна възраст (18-49 години), докато втората медия bTV бележи спад от 13.3%.

След успешно приключилата 2015, силният пролетен сезон на 2016 година, успехът на NOVA през август и отличните резултати на концерта затвърждават лидерската позиция на медията и са естествен резултат от стратегията на Нова Броудкастинг Груп да инвестира в развитие на своето портфолио.

Иновативната и разнообразна програмна схема и любимите телевизионни лица, на които медията ще заложи тази есен, обещават пореден силен сезон в ефира на NOVA.

Вижте най-запомнящото се от концерта в нашата галерия