Още по темата

С наближаването на вторите поредни IAB MIXX Awards интересът към журито, което ще определи най-добрите постижения в българския дигитален маркетинг, става все по-голям.

На 17 ноември ще бъдат отличени топ кампаниите в родното онлайн пространство, разпределени в седем категории. Всеки един член на журито отговаря за една категория и на събитието ще има презентация, в която ще представи три примера от световната практика през последната година, които са му направили особено силно впечатление.

Нека вдигнем завесите и разберем повече за хората, които ще решат кои да бъдат победителите:

Юлия Атанасова

Тя отговаря за категория Mobile. Магистър е по икономика и е специализирала икономика на масмедиите. Юлия има над 15-годишен опит в управлението на продажбите, маркетинга и рекламата. Ръководила е търговската и маркетинговата дейности на няколко издателства в България, сред които "Мит Прес" (издател на сп. "Мениджър" и сп. "Обекти") и Програмата Медия Груп. От 2013 г. Юлия отговаря за развитието на дейността и продажбите в България на Британската технологична компания "Кримтан", разработваща собствени решения за програматик и динамичен интернет маркетинг.

Катя Тодорова

Тя отговаря за категория Video и е маркетинг визионер. Основната ѝ мантра е да стои далеч от "кутийките" в мисленето и живота. Катя има богат опит в изграждането на дигитални и интегрирани маркетинг стратегии, онлайн видео и кънтент маркетинг, както и маркетинг в социалните мрежи. Катя има собствена компания - MEmotion - Marketing emotion & e-motion, с която има амбиции да покаже изцяло нов, съвременен и базиран на човешки емоции поглед в позиционирането на вече изградени и startUP брандове. Катя участва като партньор в още две компании с фокус иновативни маркетинг решения и онлайн видео маркетинг – Clientric и brandЪ.

Жюстин Томс

Тя отговаря за категория Brave. Онлайн маркетинг експерт е и е сред ветераните в родния уеб. Автор e на 12 книги по темата, основател и 15 години ръководител на конкурса БГ Сайт и от 18 години ръководи и развива дигитална агенция Ей Би Си Дизайн. Жюстин е дългогодишен преподавател по онлайн комуникации и медии в НБУ.

Зоран Арсовски

Той отговаря за категория Direct Response and Lead Generation и е директор "Дигитален маркетинг", Progress. Зоран отговаря за анализа, дигиталната реклама, SEO, персонализацията и оптимизацията на всички онлайн активи на Progress. Притежава над 8-годишен опит в сферата на дигиталния маркетинг и в контекста на различни индустрии. Фокусът му е насочен към мащабни проекти за дигитална трансформация, които целят да оптимизират потребителското преживяване и увеличат продажбите, включително централизиран уеб анализ на бизнеса, персонализация и маркетинг, базиран на автоматизирано купуване на рекламни площи.

Георги Гавазов

Той отговаря за категория Cross-Media Integration. Георги Гавазов е в маркетинга и рекламата от над 12 г., а в Saatchi & Saatchi България - от над 7. Преди да стане съуправляващ директор на агенцията, е управлявал Saatchi Interactive и е заемал длъжността директор обслужване на клиенти. От 2014 г. е преподавател в магистърската програма "Реклама, иновативен маркетинг и мениджмънт" във ВУЗФ. Има магистърска степен от Университета на Изкуствата в Берлин.

Твърди, че най-доброто време и място да се занимаваш с маркетингови комуникации е точно сега и точно тук, в България, защото "...живеем във време, в което бариерите падат и правилата, градени с десетки, понякога даже стотици години, вече не са адекватни. И този път ние имаме възможността да бъдем равноправни участници в разговора за бъдещето на комуникационната индустрия – стига, разбира се, първо да заявим своето място на масата".

Георги Малчев

Той е отговорен за категория Social и е управляващ съдружник в Xplora.bg – агенция за дигитален маркетинг с клиенти като Toyota, Medix, Whirlpool, Jim Beam и други. Георги притежава впечатляващ бизнес и маркетинг опит. Преподава маркетинг, комуникации и реклама в НБУ. Често е член на журита за дигитален маркетинг, както и модератор и панелист на форуми за мениджмънт, маркетинг и реклама.

Спас Сливков

Той отговаря за категория Branded Content и е изпълнителен директор на OLX България – водещият сайт за безплатни обяви в страната. OLX е част от компанията Naspers, която управлява сайтове за обяви в над 35 страни в света, както и редица други платформи за електронна търговия и медии. Спас започва кариерата си в електронната търговия преди 5 години, като от тогава е част от екипа на Naspers в България. Преди това той се занимава с реклама, а кариерата си започва в областта на образованието като част от екипа на АУБ, където се занимава с реклама, печатни и онлайн издания на университета и организирането на събития. Завършва висшето си образование в САЩ.

Освен презентациите на членовете на журито ще има и представяне на интересни кейз стъдита на кампании на някои от големите брандове в страната.

Крайният срок за подаване на канидатури за конкурса е 1 ноември, а билети за събитието можете да си вземете от тук.