Нова Броудкастинг Груп отчете нов ръст на приходите и зрителския дял за първото полугодие на 2016 година и продължава инвестиционната си стратегия.

Това е поредният успех за медийната група, след като през 2015 г. отбеляза рекордни резултати във всички бизнес направления и извоюва позицията на най-голямото и развиващо се медийно предприятие в България – като аудитория и приходи.

През първата половина на 2016 г. медийната група продължава да е най-гледаната в страната сред активната аудитория*, като увеличава преднината си.

Успехът на българското звено бе подчертан и от главния изпълнителен директор на компанията-собственик MTG Йорген Мадсен Линдеман. По време на конферентен разговор с инвеститорите за обявяване на финансовите резултати на групата за второто тримесечие на 2016 г., той коментира: „България отново бележи най-добри резултати с общ ръст на приходите от над 20% и над 60% ръст на приходите от дигиталния бизнес. Представянето на нашия традиционен бизнес ни позволява да инвестираме в развитието на дигиталните ни продукти и услуги, които непрекъснато доказват своята популярност сред потребителите“.

NOVA остава най-гледаният ТВ канал в страната сред активното население и през първото полугодие на 2016 г. Делът на канала нараства с над 14% спрямо същия период на миналата година.

През първите шест месеца на годината Нова Броудкастинг Груп бележи ръст от над 9% сред активното население спрямо същия период миналата година и така още повече увеличава преднината си спрямо втората медийна група, която вече е близо 14 пункта.

Безпрецедентни са резултатите и на дигиталния бизнес на Нова Броудкастинг Груп. Цели 5 от уеб платформите на компанията са в ТОП 10 на най-посещаваните сайтове в страната, според данни на водещата онлайн пийпълметрична компания Gemius.

„Убедена съм, че посоката, в която се движим, е правилната и че компанията има възможността не само ежегодно да затвърждава лидерската си позиция, но и постоянно да подобрява собствените си резултати“, коментира Вики Политова, главен оперативен директор на Нова Броудкастинг Груп.

„Целенасоченото стратегическо управление през последните няколко години превърна Нова Броудкастинг Груп в най-голямото и успешно медийно предприятие в България с най-много зрители сред активната аудитория и интернет потребители. Успехите ни няма да спрат дотук, защото имаме ясна визия за развитието на нашия бизнес и стратегия за непрекъснати инвестиции в нашия продукт. Настоящите резултати ни правят още по-уверени в следващите ни инвестиционни стъпки“, заяви Дидие Щосел, главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп.

Източник данни ТВ: Nielsen Admoshepre; *активна аудитория 18-49; 2015, 2016