От днес кандидатстването за престижната международна награда за иновации в потребителския сектор „Продукт на годината 2017“ вече е отворено.

Компаниите могат да заявят участие в програмата чрез регистрационната форма онлайн на produktnagodinata.bg

Крайният срок за кандидатстване е 31 октомври 2016 г.

Номинираните продукти и услуги трябва да са лансирани на българския пазар през последните 18 месеца и да демонстрират иновация в своята функция, дизайн или опаковка.

От юли тази година „Продукт на годината“ е вече и в България.

„Продукт на годината“ осъществява най-голямото проучване за иновации в потребителския сектор на отделните пазари.

Следвайки уникалната методология на програмата, Nielsen Bulgaria ще реализира това изследване за нашата страна чрез национално представителна извадка на населението – следователно то ще отразява мнението на цялата нация, а не на група абонати на медии или на доброволци.

Същевременно наградата е силно послание към потребителите и дистрибуторите и е ефективно средство за насърчаване на продажбите.

Победителите се определят единствено в резултат на потребителския вот. Във всяка отделна категория Победителят е само един и той получава за една година ексклузивно лиценза на наградата „Продукт на годината“ и възможността да промотира своя триумф, като използва червеното лого неограничено в маркетинговите и публичните комуникации на продукта или услугата.

Програмата „Продукт на годината“ е основана през 1987 г. от водещия френски експерт и предприемач Кристиян ле Брет, дългогодишен маркетингов директор в L'Oréal.

Той създава уникална маркетингова концепция, която работи успешно на всеки пазар, с цел да насочи потребителите към най-добрите нови и иновативни продукти.

В продължение на 29 години програмата успешно се реализира в десетки страни, като неотдавна тя стартира и на ключовите пазари: САЩ, Канада, Индия, Южна Африка и Австралия, а от юли 2016 г. дебютира и в България. Наградата „Продукт на годината“ отдавна е международно утвърден стандарт за потребителско доверие.

Продуктите и услугите, които кандидатстват за наградата „Продукт на годината“, трябва да демонстрират иновация в своята категория. Тя може да се съдържа във функцията, дизайна или опаковката на продукта. Кандидатствалият продукт/услуга може да бъде напълно нов(а) на пазара или да бъде добавена полезна иновация към вече съществуващ продукт/услуга, като нова съставка, нова формула, нова функция или по-добра опаковка. При услугите това може да бъде или нова, или подобрена версия на вече съществуваща услуга.

Не е задължително иновацията да е революционна, достатъчно е да прави живота на потребителите по-добър и по-лесен.